MyanPay ၏ Buyer Protection Policy ဆိုသည္မွာ Online မွ ေစ်း၀ယ္ယူမႈမ်ားအတြက္ ေငြေပးေခ်မႈမ်ားတြင္ ေငြေပးပို႔သူ (Buyer/Sender) အတြက္ Online မွတဆင္႔ မသမာသူမ်ားမွ လိမ္လည္မႈမရိွေစရန္ ႏွင္႔ ေငြေပးပို႔သူဖက္မွ နစ္နာမႈမရိွေစရန္ ကာကြယ္ေပးထားေသာ Buyer Protection Policy ျဖစ္ပါသည္။
Buyer Protection Policy ႏွင္႔ ပတ္သက္၍ ေငြေပးေခ်သူ၊ ေငြေပးပို႔သူ (Buyer/Sender) ဘက္မွ လိုက္နာရမည္႔ အခ်က္မ်ား
- MyanPay အသံုးျပဳ၍ Online Shopping Website မ်ားတြင္ ေငြေပးေခ်မႈမ်ား ျပဳလုပ္ပါက Buyer Protection Policy ျဖင့္ အလိုအေလ်ာက္ ကာကြယ္မႈေပးထားျပီး ျဖစ္ပါသည္။
- ထို Transaction မ်ားအား လူၾကီးမင္း၏ MyanPay အေကာင့္တြင္ ျပန္လည္စစ္ေဆးပါက “Send Money For Goods (via Express Checkout / Buy Now / Pay Now / Add to carts)” စသျဖင့္ ေဖာ္ျပေပးထားပါလိမ့္မည္။
- အကယ္၍ လူၾကီးမင္းအေနျဖင္႔ အျခားသူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ (သိုု႔မဟုုတ္) Merchant ထံမွ ကုုန္ပစၥည္း၀ယ္ယူျခင္း၊ (သိုု႔မဟုုတ္) Service Provider ထံမွ ၀န္ေဆာင္မႈရယူျခင္းတိုု႔အတြက္ လူၾကီးမင္း၏ MyanPay အေကာင္႔မွ တိုုက္ရိုုက္ေငြေပးပိုု႔၍ ေငြေပးေခ်လိုုပါက “Send Money For Goods” (သို႔မဟုတ္) “Send Money For Service” လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို အသံုးျပဳရပါမည္။
- ထိုသို႔ အသံုးျပဳမွသာ တိုက္ရိုက္ ေငြေပးေခ်ျခင္း၊ ေငြလႊဲျခင္းတို႔အတြက္ Buyer Protection Policy ျဖင့္ ကာကြယ္မႈ ရရိွမည္ ျဖစ္ပါသည္။
- အက်ဥ္းခ်ံဳးအေနျဖင္႔ MyanPay အသံုးျပဳ၍ ေငြေပးေခ်သူ၊ ေငြေပးပို႔သူ (Buyer/Sender) သည္ Buyer Protection Policy ျဖင္႔ ကာကြယ္မႈ ရရိွေစရန္အတြက္ ေငြေပးေခ်မႈ Payment Transaction တိုင္းသည္ “Send Money For Goods” (သို႔မဟုတ္) “Send Money For Service” ျဖစ္ေၾကာင္း ေသခ်ာမႈရိွရပါမည္။
- ထိုု႔ျပင္ MyanPay အသံုးျပဳ၍ ေငြေပးေခ်မႈ Transaction တိုင္းတြင္ ေငြေပးေခ်မႈ အတည္ျပဳခ်က္အား သင္႔ထံသို႔ Email (သို႔) Mobile SMS ျဖင္႔ One Time Password (OTP) ေပးပို႔၍ အတည္ျပဳခ်က္ ရယူပါမည္။
- လူၾကီးမင္းအေနျဖင္႔ MyanPay မွ ေပးပို႔လိုက္ေသာ One Time Password (OTP) ကို ျပန္လည္ထည္႔သြင္းျပီးပါက သင္၏ ေငြေပးေခ်မႈ ေသခ်ာေၾကာင္း အတည္ျပဳမွတ္ယူ၍ ေငြေပးေခ်မႈ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကို ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
- ေငြေပးေခ်မႈ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား ျပီးစီးသြားပါက သင္၏ ေငြေပးေခ်မႈ မွတ္တမ္းအား MyanPay မွ သင္ထံသို႔ Email ေပးပို႔ပါမည္။
- ထို Email အား ဖ်က္မျပစ္ဘဲ သိမ္းဆည္းထားရန္ လိုအပ္ပါသည္။
Buyer Protection Policy အား အသံုးျပဳ၍ ကာကြယ္မႈ ရယူျခင္း၊ အျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းျခင္း
- လူၾကီးမင္းအေနျဖင္႔ MyanPay အသံုးျပဳ၍ ေငြေပးေခ်ျပီးေနာက္ ဝယ္ယူလိုက္ေသာ ကုန္ပစၥည္း ေရာက္ရိွမလာျခင္း၊ ေစ်းေရာင္းသူ (Merchant) ဘက္မွ ေပးပို႔လိုက္ေသာ ကုန္ပစၥည္းမွာ မွန္ကန္မႈ မရိွျခင္း၊ ဝန္ေဆာင္မႈ မရရိွျခင္း၊ စိတ္ေက်နပ္မႈ မရိွျခင္း စသည့္ အဆင္မေျပမႈမ်ားရိွပါက MyanPay ၏ Buyer Protection Policy အား အသံုးျပဳ၍ ေငြေၾကးဆံုးရံႈးနစ္နာမႈ မရိွေစရန္ ကာကြယ္မႈ ရယူႏိုင္ပါသည္။
- ထိုသုိ႔ ျပဳလုပ္ရန္အတြက္ Online မွ ေစ်း၀ယ္ျပီးေနာက္ (သို႔မဟုတ္) ေငြေပးေခ်ျပီးေနာက္ (၃) ရက္အတြင္းတြင္ လူၾကီးမင္း၏ MyanPay အေကာင့္အတြင့္းရွိ Problem Solving Center မွတဆင္႔ Complain တက္ရန္ လိုအပ္ပါသည္။ (MyanPay ၏ Problem Solving Center အသံုးျပဳနည္းအား ဤေနရာတြင္ Click ႏိွပ္၍ ေလ့လာ ၾကည့္ရႈႏိုင္ပါသည္။)
- လူၾကီးမင္းအေနျဖင့္ ေငြေပးေခ်ျပီးေနာက္ (၃) ရက္အတြင္း Complain တက္ခဲ႔ပါက (သို႔မဟုတ္) အေၾကာင္းၾကားခဲ႔ပါက Buyer Protection Policy အရ MyanPay မွ တာဝန္ယူ ေျဖရွင္းေပးမည္ ျဖစ္ျပီး (၃) ရက္အတြင္း အေၾကာင္းမၾကားခဲ႔ပါက ေျဖရွင္းေပးမည္ မဟုတ္ပါ။
- MyanPay ၏ Buyer Protection Policy အေသးစိတ္ႏွင္႔ အျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းျခင္း Problem Solving လုုပ္ေဆာင္ပံုုမ်ားကိုု သိရိွလိုုပါက ဤေနရာတြင္ အေသးစိတ္ ဆက္လက္ ေလ႔လာဖတ္ရႈႏိုုင္ပါသည္။