- MyanPay ၏ Seller Protection Policy ဆိုသည္မွာ Online မွတဆင္႔ ေစ်းေရာင္းသူ (Merchant/ Seller) မ်ားအတြက္ မရိုုးေျဖာင္႔ေသာ ၀ယ္ယူသူ (Customer/Buyer) မ်ား၊ မသမာသူမ်ားမွ လိမ္လည္မႈ မရိွေစရန္ႏွင္႔ Chargeback ကဲ႔သိုု႔ေသာ မလိုုလားအပ္သည္႔ ဆံုုးရႈံးမႈမ်ား မျဖစ္ေပၚေစရန္ အျမဲစစ္ေဆးကာကြယ္ေပးထားေသာ စနစ္ ျဖစ္ပါသည္။
- MyanPay မွ Online မွတဆင္႔ ေစ်းေရာင္းသူ (Merchant/Seller) မ်ားအတြက္ အခ်ိန္ႏွင္႔ ေငြကိုု ေခၽႊတာႏိုုင္ရန္ႏွင္႔ မလိုလားအပ္ေသာ ဆံုးရံႈးမႈမျဖစ္ေပၚေစရန္ ေငြေပးေခ်မႈ (Transaction) မ်ားႏွင္႔ ၀ယ္ယူသူ (Customer/Buyer) မ်ား၏ အခ်က္အလက္မ်ားအား အျမဲစစ္ေဆး အတည္ျပဳေပးလ်က္ရိွျပီး Seller Protection Policy မ်ားျဖင္႔လည္း ကာကြယ္ေပးထားပါသည္။
Seller Protection Policy ႏွင္႔ ပတ္သက္၍ ကုန္ပစၥည္းေရာင္းခ်သူ၊ ၀န္ေဆာင္မႈေပးသူ၊ ေငြလက္ခံသူ (Merchant/Seller/Recipient) ဘက္မွ လိုက္နာရမည္႔ အခ်က္မ်ား
MyanPay အသံုးျပဳ၍ Online မွ ေငြေပးေခ်မႈမ်ားကို လက္ခံေဆာင္ရြက္ေသာ ကုန္ပစၥည္းေရာင္းခ်သူ၊ ၀န္ေဆာင္မႈေပးသူ၊ ေငြလက္ခံသူ (Merchant/Seller/Recipient) မ်ားသည္ MyanPay ၏ Seller Protection Policy ျဖင္႔ ကာကြယ္မႈရရိွေစရန္အတြက္ ေအာက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ထားရပါမည္။
သင္သည္ Online Shopping မွတဆင္႔ ကုန္ပစၥည္းေရာင္းခ်သူ (Merchant/Seller) ျဖစ္ပါက –
- Seller Protection Policy ႏွင္႔ပတ္သက္၍ ကုန္ပစၥည္းေရာင္းခ်သူ၊ ၀န္ေဆာင္မႈေပးသူ၊ ေငြလက္ခံသူ (Merchant/Seller/Recipient) ဘက္မွ လိုက္နာရမည္႔ အခ်က္မ်ား။
- ၀ယ္ယူသူ (Buyer) ထံသို႔ ကုန္ပစၥည္းေပးပို႔ရာတြင္ တိုက္ရိုက္ေပးပို႔ျခင္း (Direct Delivery) ျဖစ္ပါက ၀ယ္ယူသူမွ ကုန္ပစၥည္း လက္ခံျပီးေၾကာင္းကို အေထာက္အထား သိမ္းဆည္းထားရပါမည္။
- အျမန္ေခ်ာပို႔ (Express Maill Delivery) ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားမွတဆင္႔ ေပးပို႔ျခင္း ျဖစ္ပါက ေပးပို႔ထားေၾကာင္း လက္ခံ Receipt ကို သိမ္းဆည္းထားရပါမည္။
- ၀ယ္ယူသူ (Buyer) ႏွင္႔ တိုက္ရိုက္အဆက္အသြယ္ရိွပါက Email အျပန္အလွန္ေပးပို႔မႈမ်ားအား ဖ်က္မျပစ္ဘဲ သိမ္းဆည္းထားရပါမည္။ MyanPay မွ ေပးပို႔ထားေသာ Email မ်ားကိုလည္း ဖ်က္မျပစ္ဘဲ သိမ္းဆည္းထားရပါမည္။
- ၀ယ္ယူသူ (Buyer) ၏ ကုန္ပစၥည္းအမွာစာ ရရိွသည္မွစ၍ ၀ယ္ယူသူ (Buyer) ထံသို႔ ကုန္ပစၥည္း ေပးပို႔ျပီးသည္အထိ အခ်က္အလက္မ်ားအားလံုးအား သိမ္းဆည္းထားရန္ လိုအပ္ပါသည္။
သင္သည္ Online Service / Online Business ကိစၥရပ္မ်ားအတြက္ ေငြလက္ခံ၍ ၀န္ေဆာင္မႈေပးသူ (Recipient) ျဖစ္ပါက –
- MyanPay ၏ ေငြေတာင္းခံျခင္း (Request Money) လုပ္ေဆာင္ခ်က္မွတဆင္႔ “Request Money For Goods” (သို႔မဟုတ္) “Request Money For Service” အား ေရြးခ်ယ္၍ ေငြေတာင္းခံျခင္းအား ျပဳလုပ္ရပါမည္။
- ထိုသို႔ Request Money ျပဳလုပ္ရာတြင္ မည္သည္႔အတြက္၊ မည္သည္႔၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ ေငြေတာင္းခံရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းကို ေငြေပးပို႔ရမည္႔သူ (Sender) အား Message Box တြင္ ရွင္းလင္းစြာ ထည္႔သြင္း အသိေပးရပါမည္။
- ထို႔ျပင္ ေငြေပးပို႔ရမည္႔သူ (Sender) အား အေရာင္းအ၀ယ္/ ၀န္ေဆာင္မႈဆိုင္ရာ သေဘာတူညီခ်က္ (Terms & Conditions, Terms of Use, Terms of Service, Privacy Policy, Refunds Policy, Agreement) မ်ားကို ၾကိဳတင္အသိေပး၍ သေဘာတူညီခ်က္ ရယူထားပါမည္။
- ေငြေပးပို႔ရမည္႔သူ (Sender) ႏွင္႔ တိုက္ရိုက္အဆက္အသြယ္ရိွပါက Email အျပန္အလွန္ေပးပို႔မႈမ်ားအား ဖ်က္မျပစ္ဘဲ သိမ္းဆည္းထားရပါမည္။ MyanPay မွ ေပးပို႔ထားေသာ Email မ်ားကိုလည္း ဖ်က္မျပစ္ဘဲ သိမ္းဆည္းထားရပါမည္။
- ေငြေပးပို႔ရမည္႔သူ (Sender) ႏွင္႔ စတင္ဆက္သြယ္သည္႔အခ်ိန္မွစ၍ ၀န္ေဆာင္မႈ ေဆာင္ရြက္ျပီးစီးသည္အထိ အခ်က္အလက္မ်ားအားလံုးအား သိမ္းဆည္းထားရန္ လိုအပ္ပါသည္။
Seller Protection Policy အား အသံုးျပဳ၍ ကာကြယ္မႈ ရယူျခင္း၊ အျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းျခင္း။
- MyanPay မွ ၀ယ္ယူသူ (Buyer) ၏ အမည္၊ မွတ္ပံုတင္၊ Email လိပ္စာ၊ ဖုန္းနံပါတ္ စသည္႔ အခ်က္အလက္မ်ားကို အမွန္ကန္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္ စစ္ေဆးထားပါသည္။
- ၀ယ္ယူသူ (Buyer) ၏ ေငြေပးေခ်မႈ ေသခ်ာေစရန္အတြက္ကိုလည္း အတည္ျပဳခ်က္ ရယူထားပါသည္။
- MyanPay စနစ္ အသံုးျပဳေသာသူမ်ားကိုလည္း ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရေသာ၊ မွန္ကန္ေသာ သံုးစြဲသူမ်ား ျဖစ္ေစရန္ အျမဲစီစစ္ အတည္ျပဳထားပါသည္။
- အကယ္၍ လူၾကီးအေနျဖင္႔ MyanPay အသံုးျပဳ၍ ေငြေပးေခ်မႈအား လက္ခံ၍ ကုန္ပစၥည္းသြားပို႔ရာတြင္ ၀ယ္ယူသူ (Buyer) ၏ လိပ္စာမွန္ကန္မႈ မရိွျခင္း၊ ၀ယ္ယူသူ (Buyer) မွ Order မွာျပီး ကုန္ပစၥည္း သြားပို႔ရာတြင္ ပစၥည္းလက္မခံျခင္း၊ ၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ ေငြေပးပို႔သူ (Sender) ဘက္မွ Complain တက္၍ အျငင္းပြားမႈ တစ္စံုတစ္ရာျဖစ္ပြားျခင္း၊ ေငြေပးေခ်သူအား ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈ မရိွျခင္း စသည္႔ အဆင္မေျပမႈမ်ားအတြက္ MyanPay ၏ Seller Protection Policy ျဖင္႔ အခ်ိန္ႏွင္႔ ေငြေၾကး နစ္နာမႈ မရိွေစရန္ ကာကြယ္မႈ ရယူႏိုင္ပါသည္။
- ထိုသုိ႔ ကာကြယ္မႈ ရယူထားရန္ အတြက္ Seller Protection Policy တြင္ ပါ၀င္ေသာ “ကုန္ပစၥည္းေရာင္းခ်သူ၊ ၀န္ေဆာင္မႈေပးသူ၊ ေငြလက္ခံသူ (Merchant/Seller/Recipient) ဘက္မွ လိုက္နာရမည္႔ အခ်က္မ်ား” ကို ၾကိဳတင္ေလ႔လာ လိုက္နာေဆာင္ရြက္ထားရပါမည္။
- ထိုသို႔ ေဆာင္ရြက္ထားရာမွ မေမွ်ာ္လင္႔ေသာ အျငင္းပြားမႈ တစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ပြားခဲ႔ပါက Seller Protection Policy အရ MyanPay မွ အျမန္ဆံုး တာ၀န္ယူ ကူညီေျဖရွင္းေပးသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
- MyanPay ၏ Buyer Protection Policy အေသးစိတ္ႏွင္႔ အျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းျခင္း Problem Solving လုုပ္ေဆာင္ပံုုမ်ားကိုု သိရိွလိုုပါက ဤေနရာတြင္ အေသးစိတ္ ဆက္လက္ေလ႔လာဖတ္ရႈႏိုုင္ပါသည္။